Sunday, January 16, 2011

Blessed are the poor in spirit; the kingdom of Heaven is theirs.
Blessed are the sorrowful; they shall find consolation. Blessed are the gentle; they shall have the earth for their possession. Blessed are those who show mercy; mercy shall be shown to them. Blessed are those whose hearts are pure; they shall see God. Blessed are the peacemakers; they shall be called God's children. Blessed are those who are persecuted in the cause or right; the kingdom of Heaven is theirs. (Matthew 5:3-10)

1 comment:

  1. Olá amiga...qto tempo!!!Como vc está?
    Tive que me ausentar mas estou voltando. Fiquei procurando seu blog e não achava, e achava estranho um blog com tdo em inglês...rsrsrs...então procurei um comentário seu pra chegar até aqui, e pela minha surpresa era aquele o seu blog...pra mim fica difícil sem tradutor...
    Espero sua visita.
    Bjocas.

    ReplyDelete